Lojaalsusprogrammi tingimused
Milpood lojaalsusprogrammi reeglid
Kehtiv alates 01.10.2024
Viimati muudetud 30.09.2024
1.Lojaalsusprogramm
Käesolevas dokumendis sisalduvad Militarist OÜ lojaalsusprogrammi liikmetele kehtivad reeglid.
Militarist OÜ (registrikood 16459156) asukohaga Tapri 5-9, 11415 Tallinn, on juriidiline isik, kes vastutab lojaalsusprogrammi eest ja on kliendiandmete vastutav töötleja.
Militarist OÜ – edaspidi MilPood
Kliendikonto – Erakliendi konto www.milpood.ee veebikeskonnas, millel hoitakse arvestust soodustuste, kogutud virtuaalraha, vautšerite ja ostuajaloo üle.
MilRaha – www.milpood.ee veebikeskonnas kasutusel olev boonusraha
2.Lojaalsusprogrammi eesmärk
Lojaalsusprogrammi eesmärk on anda lisaväärtust kliendile ja MilPoele nendevahelises kliendisuhtes.
MilPood lojaalsusprogrammiga liitumisel on kliendil võimalik teenida “MilRaha”, mida saab kasutada järgmiste ostude eest tasumisel.
Lojaalsusprogrammiga liitunutel on võimalik osa saada erinevatest soodustustest.
Liikmelisus kehtib senikaua, kuni see lõpetatakse vastavalt punktis 8 või 9 nimetatud tingimustel.
3.Lojaalsusprogrammiga liitumine
Lojaalsusprogrammiga liitumiseks tuleb luua www.milpood.ee kasutajakonto
Konto loomisel nõustute meie privaatsuspoliitikaga
4.Boonusraha ja soodustused
Püsiklient teenib iga ostudelt MilRaha 2% tehingu maksumusest.
Teenitud MilRaha saab kasutada E-poe ostude eest maksmiseks
MilRaha ei saa koguda kinkekaartide ja teenuste ostmiselt.
Kogutud MilRaha summat saab kontrollida logides sisse oma kontole
Ostu eest teenitud MilRaha laekub kliendikontole hiljemalt 24h jooksul pärast ostu sooritamist
MilRaha ei väljastata kliendikontolt rahas.
Lojaalsusprogrammiga liitumine on üheks eelduseks “Vormikandja” sooduskoodi kasutamiseks. “Vormikanda” sooduspakkumise täpsemad tingimused on leitavad: SIIT
- Muud tingimused
Lojaalsusprogrammiga seotud infot avaldab MilPood enda kodulehel, poes või sotsiaalmeedias.
Kogutud MilRaha aegub iga kalendriaasta 31.jaanuaril
MilPood jätab endale õiguse lõpetada lojaalsusprogramm, teatades sellest ette 30 kalendripäeva. Niisuguse lõpetamise korral jäävad kõik õigused, kogunenud virtuaalraha jms kehtima kuni nende aegumiskuupäevani, kuid mitte kauem kui 60 kalendripäeva.
MilPoel on õigus muuta lojaalsusprogrammi kuuluvaid tooteid ning lojaalsusprogrammi tingimusi, teavitades muudatusest kodulehel või muul viisil. Muudatuste tegemist ei pea MilPood eelnevalt põhjendama, muudatused jõustuvad vastava teavituse avaldamise hetkel või muul teavituses märgitud ajal.
MilPood ei vastuta tehtud muudatustest tulenevate võimalike kahjude eest (kaasa arvatud soodustuste vähenemine) ega ole kohustatud kahjusid kliendile mistahes viisil hüvitama.
- Isikuandmete töötlemine
Toimub vastavalt privaatsuspoliitikale
- Kaebuste lahendamine
Toimub vastavalt privaatsuspoliitikale
- Lõpetamine
Kui klient ei täida käesolevaid reegleid või muul viisil püüab tahtlikult mõne teise isiku lojaalsuskontot väärkasutada, on MilPoel õigus kliendi lojaalsuskonto koheselt sulgeda. MilPood jätab endale õiguse lõpetada kliendi lojaalsusprogrammi liikmelisus, kui klient petab MilPoodi või selle töötajaid või käitub nende suhtes ähvardavalt või ebaseaduslikult.
- Loobumine